UN ANY MÉS, COMUNITAT, CULTURA Y PERSONES MAJORS A QUART DE POBLET
Engegada la XXXII Setmana Cultural de les Persones Majors a Quart de Poblet. Del 19 de maig al 6 de juny i coincidint amb la finalització de les activitats i tallers del Programa d’Envelliment Actiu, les persones majors realitzaran una mostra de tot el que són capaços de fer. Activitats organitzades per l’Ajuntament de Quart de Poblet i diverses entitats professionals del Municipi, juntament amb altres col·laboradors i patrocinadors diversos, on nostra companya Estefanía Martín com a Dinamitzadora Comunitària de Persones Majors organitza i participa.
Integren el programa, activitats tals com: actuacions teatrals i musicals, exhibicions de ioga, activitats intergeneracionals, de convivència i eixides culturals. Destaquem alguna d’aquestes activitats que es duran a terme dins de la programació:
- Divendres, 19 de Maig, a les 20:30 hores en el Auditori Molí de Vila. Teatre: ENCERRONA amb Pepe Villuela.
- Domingo, 31 de Maig, a les 11:30 hores en el Auditori Molí de Veia. III Trobada de corals sènior de Quart de Poblet.
- Dimecres, 24 de Maig, eixida cultural al Puig de Santa María.
- Dijous, 25 de Maig, a les 10:30 hores en el Centre de Convivència Sant Onofre. Xarrada:Consells i recomanacions sobre seguretat per a Persones Majors impartida per la Policia Local.
- Dissabte, 27 de Maig, a les 11:30 hores visita al Museu Comarcal de l’Horta Sud dels Grups d’Estimulació Cognitiva.
- Dimarts, 6 de Juny, a les 17:30 hores en el Auditori Molí de Vila. Mostra de teatre del Grup Atrezo de l’EMT “Entre caminos y zurrantes anda el cuento”.
Tags: Dinamitzadora Comunitària, Envelliment Actiu, personas mayores, Persones majors, Quart de Poblet, setmana cultural