Gaudeix del taller Expedició Idea en el MuVIM
Els pròxims dies 20 i 21 de maig Culturama realitzarà el taller “Expedició idea” en el MuVIM. L’activitat està dirigida a grups de secundària, batxillerat, formació professional o escoles d’adults. Es tracta d’una única sessió d’aproximadament hora i mitja de durada que es pot realitzar gratuïtament reservant en el museu.
El taller està pensat com un gran joc interactiu en el qual s’abordaran qüestions sobre la igualtat de gèneres, la distribució de la riquesa, la comunicació, la cultura de pau i la participació ciutadana a partir dels fonaments del pensament il·lustrat.
L’actrivitat està connectada amb l’exposició permanent del MuVIM “L’aventura del pensament”, i per açò es pot realitzar independentment o juntament amb una visita a la mateixa. Intentem igual que l’exposició permanent connectar als seus públics amb els valors que han constituït la Modernitat en la cultura occidental i l’esperit crític de la Il·lustració, de manera que cada persona assumisca la seua pròpia autonomia per a pensar, debatre i obrar sobre la base de valors democràtics
La sessió es planteja com un repte. Aquest repte configura un joc de pistes que els farà tornar sobre alguns dels personatges, fets i conceptes de la Il·lustració, i sobre els quals hauran de reflexionar i intercanviar opinions per a arribar a la solució final de la proposta.
La metodologia utilitzada és totalment lúdica, participativa i organitzada sobre la base del treball en grup com a unitat d’aprenentatge comunitari.
Pots conéixer més sobre el taller punxant ací i contactant en nosaltres.